Dreksbak.nl Jaaroverzicht 2009 (Deel 1)

Zo, het jaar loopt alweer ten einde, tijd dus voor het grote Dreksbak.nl Jaaroverzicht. In de eerste editie van deze traditie gaan we het jaar op Dreksbak nog een keertje doorlopen om nog eens mee te maken wat er allemaal gebeurd.
Vandaag en de komende drie dagen zullen we in vier posts het jaar nog eens terugkijken.

Januari 2009
Het nieuwe jaar begon al meteen goed, we wisten al heel snel ons 500ste lid te verwelkomen, waar we uiteraard erg blij mee waren. Inmiddels zijn we al naar de 1000 toe aan het werken, dus kunnen we over een week eenzelfde post maken om ons 1000ste lid te verwelkomen? Daarnaast hadden we als Dreksbak ook hard gewerkt aan een advertentiemodel (waar destijds veel vraag naar was), wat ook in de maand is gepubliceerd.
Ander nieuws was dat OJC Knor genomineerd was voor een Krajicek Award met hun Meterikse kermis.

Februari 2009
In februari kregen de bezoekers van de diverse uitgaansgelegenheden die Horst rijk is ineens een liefdesbrief in de hand gedrukt, wat toch enige opschudding veroorzaakte. Maar al snel bleek het om een viral voor de de Love Night van de Niks te gaan. En daarnaast was er natuurlijk Carnaval in februari, iets wat zorgde voor een ruime stroom aan items in onze agenda.
Tevens werden in februari naast het Dreumeltrio, ook de eerste namen voor Weistock bekend.

Maart 2009
De maand maart begon met een optreden van de Early Adopters in finale van Nu of Nooit, waar ze helaas niet de eerste prijs wonnen maar wel met een aanmoedigingsprijs naar huis gingen. En diezelfde finale was ook het onderwerp van de eerste Dreksbak.TV-aflevering. Met onze camera die we toen net binnen hadden trok onze eigen RickT erop uit om een mooie reportage te maken. Tegen het einde van de maand volgde ook de tweede aflevering, waar het Horster uitgaangsleven eens onder de loep werd gelegd.
Ander nieuws was het feit dat de Niks z'n minimumleeftijd verhoogde naar 15 jaar, dat These Seats Are Taken ermee stopte en het bericht dat het Wilhelminaplein vrij zou zijn met de kermis...

Lennart schreef op :
mooi!

leuk om alles zo terug te lezen
Dit bericht is gewijzigd door Lennart op di 21 december 2012 om 11:10.
Poep, had je mail net te laat gelezen grad.

Ik schrijf wel een column helemaal op het eind.
Mooie samenvatting voor de rest,.
moon schreef op :
wat mooi, die goeie ouwe tijd