Vakantie 2010

Strid schreef op :
We hebben met un groepje de plannen om deze zomer naar Solar te gaan, dan het hele weekend daar op de camping en geniete van ut festival!
Zijn dr hier mensen die hier al eens zijn geweest? :P
Esther schreef op :
Quote: StridWe hebben met un groepje de plannen om deze zomer naar Solar te gaan, dan het hele weekend daar op de camping en geniete van ut festival!
Zijn dr hier mensen die hier al eens zijn geweest? :P
Hej toevallig...daar wilde ik ook heen ;)
Strid schreef op :
Quote: Esther[...]
Hej toevallig...daar wilde ik ook heen ;)
Dat is wel heel toevallig! Ik ga vandaag op het werk kijken of ik dan vrij zou kunnen krijgen!
Maar ik denk, misschien zijn dr hier op dreksbak mensen die er wel eens zijn geweest! :P
Altijd leuk om reacties te horen over un festival ;)
Jules schreef op :
Solar schijnt heel tof te zijn! Jammer genoeg valt het altijd net voor lowlands dus dan heb ik mn centjes hard nodig...
Nakkie schreef op :
Wel vaak goede dingen over Solar gehoord.
Zelf echter nooit geweest..
Too weird to live, and too rare to die.
WillemJakobs schreef op :
Ik heb ook veel dingen gehoord over Solar, schijnt ruig te zijn.

Tis maar net wat je zelf wilt hea. Zeker met een paar vrienden is dat kei leuk:D
RickT schreef op :
Solar = Extrema = altijd leuk!
Ik moet er ook nog een keer naartoe..
Nakkie schreef op :
Pukkelpop ( of Lowlands ) is ook echt een aanrader!
Too weird to live, and too rare to die.
Maurice schreef op :
Solar is zeker te gek. 2 jaar terug geweest. De pre-party op de camping was al tha bomb. En toen moest het festival zelf nog beginnen. Helaas vorig jaar nie kunne gaan vanwege Sziget dat toen op de zelfde datum viel. Wat overigs ook aan te raden is.
Britske schreef op :
Dit jaar wordt het niet veel kwa vakantie, maar volgend jaar is het plan om met mijn vriendin een lange vakantie te houden (weekje of 4). De bedoeling is dan om ver weg te gaan en waarschijnlijk excursies / rondreizen te doen. We willen allebei vanalles van de wereld zien, het spleetogen-gedeelte van azië zeg maar, oceanië, zuid-amerika. Iemand nog tips kwa landen?