Flitz Stelling Januari 2010

Gradje schreef op :
Yes, er is weer een nieuwe Flitz, en dus ook weer een nieuwe stelling:

Kom maar op met die reacties :)
I'm on a horse.
Gradje schreef op :
Yes, er is weer een nieuwe Flitz, en dus ook weer een nieuwe stelling:

Kom maar op met die reacties :)
I'm on a horse.
RickT schreef op :
welke lelijke schuilhutjes?
Bert schreef op :
Dat vraag ik me ook af.
Lennart schreef op :
JOP's

je weet wel, die drugs deal hutjes
Dit bericht is gewijzigd door Lennart op di 21 december 2012 om 11:10.
michelr schreef op :
Gemeentes door heel Nederland worstelen met de JOP's. Ik denk ook niet dat je van de Gemeente Horst a/d Maas een revolutionaire opstelling hoeft te verwachten.
Een klassieke JOP, een hutje zoals die vroeger stond waar nu gemeentehuis staat...heeft ook meer nadelen dan voordelen.
- Vandalisme
- relatief kleine groep jongeren dat er om vraagt
- sociale controle
- Vriendschapsbanden aanhalen kun je ook bij een vereniging of via de populaire netwerk sites.

Belangrijker is dat ze eens die skatebaan ergens gaan plaatsen en daar een overkapping regelen o.i.d. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat na bijna 6 jaar daar geen begrip voor getoond hoeft te worden...wat de oorzaken ook zijn.

Die Jeu de ballen club bij de leste gulde heeft ook een hutje!!!:)

Esther schreef op :
dat ze daar die skatebaan maar neerzetten..wij hebben last zat van al die oudjes
RickT schreef op :
Over ouderen gesproken, wat zijn die asociaal!!!!
Ik snap dat ze langer dan mij op aarde rondlopen, maar het moet wel van twee kanten komen.
- Bij de IKEA worstelen om een tweede kopje gratis koffie
- De trein proberen in te stappen terwijl er nog mensen uit aan het stappen zijn
- Rijden kunnen ze niet
- Voorkruipen bij de kassa omdat ze maar een paar dingen hebben (normaal vraag je dat)
- Bij de bioscoop met een groep van 20 personen pas bij de kassa iedereen apart af laten rekenen, op het einde pas aangeven dat er 3 mensen niet op kwamen dagen en vervolgens ook nog 1 voor 1 een uitrijkaart aanvragen en betalen... en het dan gek vinden dat de mensen achter hun geirriteerd reageren...

en er is vast meer, maar dit schiet me zo even te binnen
Britske schreef op :
In de trein menen dat jij je zitplaats moet afgeven, terwijl zij maar 1 station verder moeten zijn en jij nog een hele tijd moet voor je er bent én terwijl zij de hele dag geen flikker gedaan hebben en jij de hele dag hard gewerkt.
RickT schreef op :
nou als n oud vrouwtje moet staan in de bus of trein sta ik altijd wel op hoor, dat dan weer wel
Randy schreef op :
Eeeen in de merthal duwen ze je half om als ze erdoor moeten, Als ze dan ook nog een muts ophebben is het helemaal feest :P maar dat is niet meer de categorie 65+. Maar nu gaat het niet meer over de schuilhutjes maar die waren me zoiezo nog nooit echt opgevallen.