TK verkiezingen 2010 - reacties en ontwikkelingen

Bert schreef op :
Ik woon in Venlo en ben dr ook ffkes langs gereden, maar zag toch echt flink wat van die hippies van het NS station afkomen.

IIg allebei kutvolk, ik zou zeggen in een groot grasveld dumpen met een hek eromheen.
RickT schreef op :
Ik zou me pas zorgen gaan maken als er geen tegendemonstratie zou zijn. Iemand moet toch even duidelijk maken dat we geen nazi's in Nederland willen. En dat je dan opgepakt wordt, tsja... er gebeuren ergere dingen in dit land.
janwillem3488 schreef op :
Ik vind dit wel een interessante redenatie.
Vinden jullie dan ook dat het verbod op zo'n tegendemonstratie moet worden afgeschaft of moet worden uitgebreid?
RoyBouten schreef op :
Ik vindt het logisch dat er een verbod is op tegendemo0nstratie. Kan me voorstellen dat je zegt om 10 uur gaat de NVU demonstreren, die schoppen we om 12 uur de stad uit en om 16 uur gaat de AFA demonstreren. Ben alleen bang dat beide dat niet willen.

Snap dat ze niet tegelijk mogen, krijg je alleen maar puinhoop van.

Waar ik wel slecht tegen kan is dat AFA mensen of omstanders worden opgepakt als ze provoceren richting bijvoorbeeld NVU, terwijl die gasten met whitepower vlaggen rondlopen en anti-semitische leuzen roepen. Zodra dat gebeurt moet je op basis van de nopodverordening meteen de demonstratie aflasten. Probleem is alleen dat dit moeilijk te handhaven is, want je zit met 100 boze nazi's in je stad. Beste optie is dan denk ik ook zoals ze met voetbal vaak doen. Zodra er iets gebeurt, door ME bussen in begeleiden en ergens op de trein naar huis zetten.
janwillem3488 schreef op :
En dus ook Palestijnse demonstraties afschaffen als er wordt geroepen?
"Hamas, Hamas, Joden aan het gas"
RoyBouten schreef op :
Quote: janwillem3488En dus ook Palestijnse demonstraties afschaffen als er wordt geroepen?
"Hamas, Hamas, Joden aan het gas"
Zodra dat geroepen wordt wel ja.
Janneke schreef op :
rechtse coalitie van de baan... Waarom stemmen we nog als er toch niets mee gedaan wordt? :S Diep en dieptriest.
Lennart schreef op :
hoezo wordt er nu ineens niets meer mee gedaan dan?

omdat het cda het niet ziet zitten om met de vvd en pvv te gaan regeren?
Dit bericht is gewijzigd door Lennart op di 21 december 2012 om 11:10.
RickT schreef op :
CDA wil niet

Goed nieuws dit natuurlijk, misschien wordt het toch nog leuk de komende jaren.