TK verkiezingen 2010 - reacties en ontwikkelingen

janwillem3488 schreef op :
Mogelijkheden: Kies er maar eens een van onze oude vriend Aristoteles
Roedie schreef op :
Quote: RickT[...]
Had je dan niet beter SP kunnen stemmen?
Qua doelen lijken de SP en de PVV wel op elkaar, waar dat geld dan vandaan moet komen verschillen ze wel veel over.
Janneke schreef op :
Quote: RoyBouten@Roedie grotendeels met je eens (behalve dan de inhoud van het pvv programma). Ben trouwens banger voor aan aanval van America (zoals je schrijft) dan van Amerika :p
Ik ben me niet bekend met kernbommen hier hoor! :P

Hier thuis hebben we allemaal PVV gestemd. Cohen als Jan Peter 2 zag k helemaaaaaaaal niet zitten.. Iets aan die man staat me niet aan.. :S Ik hoop op een rechtse regering strakkies. Ik schaam me toch al bekant om in Nederland te wonen (maar nee, ik verhuis niet :P), dus kom maar op met die regering.
Roedie schreef op :
schamen doe ik me voor geert wilders...
Randy schreef op :
Als je die filmpjes van 'onvervalst pvv geluid' ziet kun je toch geen PVV meer stemmen? Ben ze nu aan het kijken maar ik vind het echt niet normaal. Heb zelf D66 gestemd en hoop op Paars + als enige nog enigszinds mooie optie. Een volledig progressief kabinet zit er toch niet in.
RickT schreef op :
Quote: Janneke[...]
Ik ben me niet bekend met kernbommen hier hoor! :P

Hier thuis hebben we allemaal PVV gestemd. Cohen als Jan Peter 2 zag k helemaaaaaaaal niet zitten.. Iets aan die man staat me niet aan.. :S Ik hoop op een rechtse regering strakkies. Ik schaam me toch al bekant om in Nederland te wonen (maar nee, ik verhuis niet :P), dus kom maar op met die regering.
Je hoeft je niet te schamen, we doen het internationaal gezien zeker niet slecht. Een van de beste zorgstelsels ter wereld, ook voor Henk en Ingrid.
Roedie schreef op :
zorg voor iedereen, der is nog net iets meer motivatie nodig wél te gaan werken, daar heeft geert gelijk in...
RickT schreef op :
WW verkorting tot een jaar