Joarmix 2009

Pieter schreef op :
Hoi Dreksbakkers,

80 minuten lang de vetste dancetracks van 2009 in the mix kun je vinden op www. pieterjoosten.com
ff op de cartoon klikken, dan "about my mixes", dan "all my mixes" en dan op het oortje rechts in de tabel.
De bovenste mix in de player aanklikken ee vwoalaa!

Ow ja, en as ge 't geweldig vongt of gewoën um te bøke, dan mogde dat grus loate wiëte, gaer zelfs. Kunde gewoën via mien site doon of op pieter.joosten@planet.nl

En as ge um noa oonder wilt laaje, dan huür ik 't wal, want dat kan ok geregeld waere.

Hojje,

Pieter
ThijsPee schreef op :
Ik heb hem een tijdje geleden al geluisterd Pieter, en hij zit lekker in elkaar!
Als de haan niet kraait voor het avondrood, gaat het regenen of de haan is dood
Pieter schreef op :
Hoi Dreksbakkers,

80 minuten lang de vetste dancetracks van 2009 in the mix kun je vinden op www. pieterjoosten.com
ff op de cartoon klikken, dan "about my mixes", dan "all my mixes" en dan op het oortje rechts in de tabel.
De bovenste mix in de player aanklikken ee vwoalaa!

Ow ja, en as ge 't geweldig vongt of gewoën um te bøke, dan mogde dat grus loate wiëte, gaer zelfs. Kunde gewoën via mien site doon of op pieter.joosten@planet.nl

En as ge um noa oonder wilt laaje, dan huür ik 't wal, want dat kan ok geregeld waere.

Hojje,

Pieter
Tumke schreef op :
klinkt prima, zit goed in elkaar. ik vind de muziek niet zo leuk maar het is best vermakelijk zo in de ochtend.

ik heb blijkbaar toch nog niet goed genoeg opgelet in de Lange...
Sjors schreef op :
Ben het met de bovenste reacties eens, hij zit netjes in elkaar!
Nu ben ik wel benieuwd waar je hem mee hebt gemaakt :)
Pieter schreef op :
Quote: Tumkeklinkt prima, zit goed in elkaar. ik vind de muziek niet zo leuk maar het is best vermakelijk zo in de ochtend.

ik heb blijkbaar toch nog niet goed genoeg opgelet in de Lange...
Kan natuurlijk zijn dat ze deze muziek bij de Lange nooit gedraaid hebben... Je schijnt als DJ tegenwoordig niet meer credible te zijn als je commerciele muziek draait. Wacht maar tot IK eens een keer kom draaien ;-)

Pieter
Pieter schreef op :
Quote: SjorsBen het met de bovenste reacties eens, hij zit netjes in elkaar!
Nu ben ik wel benieuwd waar je hem mee hebt gemaakt :)
Dank je!
Ik heb hem gemaakt met Ableton Live (7.0.3) en Mixed in Key (3.0) voor de broodnodige toonsoorten, je weet wel.

Pieter
TheDYP schreef op :
Heey Pieter :),

Hij is weer lekker hoor (Y).

Ik ben ook weer bezig :D
kiejus schreef op :
Klinkt idd goed :)