Favoriete feestje 2009!!!

Nakkie schreef op :
plaats hier een top 5, of wat je ook wil, van je favoriete feestjes voor aankomende zomer en de rest van 2009!

1. Lowlands / Pukkelpop

qua festival bijna hetzelfde en dus briljant. Heb nu al zin in het opstaan om 10 uur en aan het bier te gaan. Dan de hele dag afwisselende muziek waarderen en 's avonds rond 7 uur instorten. Dan 4 dagen herhalen.

2. Prilpop

Briljant festival op fiets afstand. Vette bands, dj's en een topsfeer. Is de afgelopen 4 jaar alleen maar beter geworden.

3. Queensdayfestival in Perron55

In tegenstelling tot de rest van horst gaan Sjors, ik en een paar andere mensen altijd naar venlo op koninginnendag. Daar is in Perron55 een punk feestje, de hele dag, en elk jaar weer briljant.

4. Carnaval

Al heb ik niets met de muziek, verkleden als een badmuts en bier drinken gaat nooit vervelen.

5.Kermis Horst

Ben vooral benieuwd hoe de nieuwe kermis uit gaat pakken.
Deze dus onder voorbehoud.

En nu jullie!!!
Too weird to live, and too rare to die.
Nakkie schreef op :
plaats hier een top 5, of wat je ook wil, van je favoriete feestjes voor aankomende zomer en de rest van 2009!

1. Lowlands / Pukkelpop

qua festival bijna hetzelfde en dus briljant. Heb nu al zin in het opstaan om 10 uur en aan het bier te gaan. Dan de hele dag afwisselende muziek waarderen en 's avonds rond 7 uur instorten. Dan 4 dagen herhalen.

2. Prilpop

Briljant festival op fiets afstand. Vette bands, dj's en een topsfeer. Is de afgelopen 4 jaar alleen maar beter geworden.

3. Queensdayfestival in Perron55

In tegenstelling tot de rest van horst gaan Sjors, ik en een paar andere mensen altijd naar venlo op koninginnendag. Daar is in Perron55 een punk feestje, de hele dag, en elk jaar weer briljant.

4. Carnaval

Al heb ik niets met de muziek, verkleden als een badmuts en bier drinken gaat nooit vervelen.

5.Kermis Horst

Ben vooral benieuwd hoe de nieuwe kermis uit gaat pakken.
Deze dus onder voorbehoud.

En nu jullie!!!
RickT schreef op :
Dat weet ik van tevoren natuurlijk niet, maar ik verwacht:

1. Lowlands
Ieder jaar helemaal geweldig. Het walhalla voor echte muziekliefhebbers van alle stijlen. Je verveeld je er nooit en voelt je net een klein kind in een groot pretpark. Er is zo verschrikkelijk veel te beleven, 24/7, 4 dagen lang.

2. Rock Werchter
We gaan altijd met een leuke gezellige groep. De artiesten die er staan zijn stuk voor stuk headliners. Verder is het een Belgisch festival en Belgen zijn itt de klagende Hollanders ruig! Enne dit jaar Coldplay en Limp Bizkit.

3. Prilpop
Zie Nakkie. Geweldig festival, 4 area's op een paar vierkante meter. Een diverse line-up. Ik ben er sowieso van het prille begin tot het bittere eind omdat ik het dagelijkse krantje Junkie Gelul mag maken, maar anders zou ik er ook van smiddags tot snachts te vinden zijn. Alle dagen uiteraard.

4. Koninginnedag Eindhoven
Een van de mooiste gratis festivals van Nederland. Heerlijk switchen tussen de Effenaar, parkeergarage en het Lichtplein. Is trouwens alleen echt succesvol bij warm en droog weer zoals 3(?) jaar terug.

5. Reggae Geel/London Calling
Beide staan op de planning, maar ik denk dat ik toch moet kiezen. Vorig jaar ben ik naar Reggae Geel geweest, 2 dagen heerlijk genieten van reggae voor slechts 25 euro. En eten en drinken koste r ook geen kont. London Calling is in Paradiso en daar wil ik ook graag een keer naar toe. Hangt allemaal van de financiën af.

De kermis in Horst heeft me nooit echt geboeid. Verder ook noemenswaardig: Zomerparkfeesten, bevrijdingsfestival, Breda Barst en Alcatrazz.
Lennart schreef op :
je foetelt eigenlijk met de nummer 1 he... maarja dan doe ik dat ook.

1. Lowlands/Nature one

gewoon uberhaupt festivalle, en dan zeker nature one. niet normaal wat voor een puin het daar altijd is. dit jaar weer zelf draaitafels mee en dikker geluid als vorig jaar.

2. Dominator

denk wel het vetste feestje van vorig jaar. kwam ook door het super weer. dit jaar lekker dichtbij (e3 strand) dus ik verwacht er weer veel van.

3. Prilpop

altijd vet + dit jaar zelf draaien :D

4. Koninginnendag Eindhoven / bevreidingsdag wageningen

altijd top sfeer, ook hier wel weer hopen op goed weer!

5. nader in te vullen

er is ieder jaar wel weer ergens een feestje (meestal kleiner) dat uiteindelijk gewoon mega uber super vet blijkt te zijn als je aan komt zetten zonder verwachtingen en zonder dat het op de planning stond :D

voor de rest meerdere dagfestivals en thunderdome!

@rick: afgelopen jaar was het toch ook erg goed weer met koninginnen dag of niet dan?
Dit bericht is gewijzigd door Lennart op di 21 december 2012 om 11:10.
Randy schreef op :
1. Lowlands
Was vorig jaar echt suuuuper vet, was mijn eerste keer. Dit jaar gaan we met een grotere groep en The Prodigy en Bloc Party zijn al bevestigd dus het kan al niet meer stuk ;).

2. Carnaval
Kansloos verkleed zuipe is tof.

3. I Love Techno
Afgelope keer was het echt super (te) druk maar de line-up is briljant en het feestje zelf ook.

4. Prilpop
Zie LennyBee

5. Koninginnedag (indien mooi weer)
Met slecht weer is het niks aan en met mooi weer is het legendarisch, ik hoop op het laatste dus.
RickT schreef op :
ja vorig jaar was het ook mooi weer, maar 3 jaar geleden ofzo was het echt heet.
en ik vergeet de carnaval, die komt bij mij eigenlijk op plek 4 en koninginnedag op 5.
Tumke schreef op :
Ik weet niet wat ik dit jaar allemaal ga zien. Als ik naar Lowlands ga zal dat wel weer het hoogtepunt zijn. Net als Melt! dat vorig jaar was. Festivals waar je fijn door kunt halen zijn gewoon het vetst.

Koninginnedag in Eindhoven is ook altijd vet inderdaad. Dit jaar is er nog een leuk nieuw podium achter Dynamo, meer info volgt.

Komende vrijdag STRP maar daar heb ik niet zo'n hoge verwachtingen van, gewoon wel leuk denk ik. Net als Awake van laatst.
Aap schreef op :
vind dit altijd moelijke keuzes want zijn zoveel feesten waarbij je het gewoon super gezellig hebt leuke muziek lekker bier mooie meisjes enz.
Nakkie schreef op :
kom op aap, waar zijn jou beroemde keuzes en analyses.

Je stelt me teleur.
Aap schreef op :
doe ik achteraf wel de analyze! ik zal wel een mooi verslag maken van aankomende zaterdag