Leden-Maten

1 lid en 28 bezoekers online.

Laatst gezien:
19:49 Strid
19:35 Goulash
19:31 janwillem3488
19:31 Judith
19:24 TheDYP
19:22 Gizo88
19:22 Tumke
19:19 Maarten
19:18 Roelliej
19:05 marlouke

Totaal: 1277 leden

Jarigen:
Joeri (21)
Passie (bijna 22)
Fran (bijna 19)
Edjevers (bijna 29)
niesjex (bijna 17)

Forum » Flitz Forum

Flitz Stelling Januari 2010

vr 29 januari 2010 om 20:03
Gradje
Yes, er is weer een nieuwe Flitz, en dus ook weer een nieuwe stelling:

Kom maar op met die reacties
za 30 januari 2010 om 04:36
RickT
welke lelijke schuilhutjes?
za 30 januari 2010 om 08:03
Bert
Dat vraag ik me ook af.
za 30 januari 2010 om 09:05
Lennart
JOP's

je weet wel, die drugs deal hutjes
zo 31 januari 2010 om 16:37
michelr
Gemeentes door heel Nederland worstelen met de JOP's. Ik denk ook niet dat je van de Gemeente Horst a/d Maas een revolutionaire opstelling hoeft te verwachten.
Een klassieke JOP, een hutje zoals die vroeger stond waar nu gemeentehuis staat...heeft ook meer nadelen dan voordelen.
- Vandalisme
- relatief kleine groep jongeren dat er om vraagt
- sociale controle
- Vriendschapsbanden aanhalen kun je ook bij een vereniging of via de populaire netwerk sites.

Belangrijker is dat ze eens die skatebaan ergens gaan plaatsen en daar een overkapping regelen o.i.d. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat na bijna 6 jaar daar geen begrip voor getoond hoeft te worden...wat de oorzaken ook zijn.

Die Jeu de ballen club bij de leste gulde heeft ook een hutje!!!

zo 31 januari 2010 om 17:26
Esther
dat ze daar die skatebaan maar neerzetten..wij hebben last zat van al die oudjes
zo 31 januari 2010 om 17:56
RickT
Over ouderen gesproken, wat zijn die asociaal!!!!
Ik snap dat ze langer dan mij op aarde rondlopen, maar het moet wel van twee kanten komen.
- Bij de IKEA worstelen om een tweede kopje gratis koffie
- De trein proberen in te stappen terwijl er nog mensen uit aan het stappen zijn
- Rijden kunnen ze niet
- Voorkruipen bij de kassa omdat ze maar een paar dingen hebben (normaal vraag je dat)
- Bij de bioscoop met een groep van 20 personen pas bij de kassa iedereen apart af laten rekenen, op het einde pas aangeven dat er 3 mensen niet op kwamen dagen en vervolgens ook nog 1 voor 1 een uitrijkaart aanvragen en betalen... en het dan gek vinden dat de mensen achter hun geirriteerd reageren...

en er is vast meer, maar dit schiet me zo even te binnen
zo 31 januari 2010 om 22:55
Britske
In de trein menen dat jij je zitplaats moet afgeven, terwijl zij maar 1 station verder moeten zijn en jij nog een hele tijd moet voor je er bent én terwijl zij de hele dag geen flikker gedaan hebben en jij de hele dag hard gewerkt.
zo 31 januari 2010 om 23:15
RickT
nou als n oud vrouwtje moet staan in de bus of trein sta ik altijd wel op hoor, dat dan weer wel
zo 31 januari 2010 om 23:20
Randy
Eeeen in de merthal duwen ze je half om als ze erdoor moeten, Als ze dan ook nog een muts ophebben is het helemaal feest maar dat is niet meer de categorie 65+. Maar nu gaat het niet meer over de schuilhutjes maar die waren me zoiezo nog nooit echt opgevallen.
zo 31 januari 2010 om 23:26
RickT
ow hou op over de Dreumelmutsjes, wat een volk
zo 31 januari 2010 om 23:27
Roedie
quote: Britske
In de trein menen dat jij je zitplaats moet afgeven, terwijl zij maar 1 station verder moeten zijn en jij nog een hele tijd moet voor je er bent én terwijl zij de hele dag geen flikker gedaan hebben en jij de hele dag hard gewerkt.

De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...
zo 31 januari 2010 om 23:28
michelr
stelling veranderen?
zo 31 januari 2010 om 23:30
Roedie
does een voorstel?

Oudere mensen mogen niet naar de Ikea met de trein, en ook niet winkeln en niet naar de bios!
zo 31 januari 2010 om 23:31
Britske
quote: Roedie
[...]

De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...

Nja, mijn opmerking was nog meer uit de tijd dat ik nog naar school moest
Toen reden er nog fijn korte stoptreinen die eigenlijk altijd stampvol zaten.
zo 31 januari 2010 om 23:32
Judith
zal ik wat zeggen over die hutjes dan ik heb me er nog nooit aan geërgerd, wist ook niet dat ze weg waren gehaald..
zo 31 januari 2010 om 23:36
Britske
ik ken eigenlijk alleen die aan de americaanseweg en bij het gemeentehuis. Maar op de plaats van de ene ligt nu de rondweg van horst en op de andere plek staat nu het lelijke ding van een gemeentehuis.
zo 31 januari 2010 om 23:41
michelr
Nu ze er al jaren niet meer zijn mist de generatie van nu die dingen niet,...die vinden wel wat anders zoals portieken e.d.
zo zal het ook wel met de skatebaan gaan, nog 5 jaar wachten en dan kraait niemand er meer na. Probleem opgelost.
zo 31 januari 2010 om 23:47
RickT
valt idd weinig over te zeggen want ze zijn al een hele tijd weg, en volgensmij mist niemand ze.
je kunt ook blablabla -edit-
zo 31 januari 2010 om 23:49
Randy
nu heb je een van de grote horster geheimen verklapt

Reageer!

Log in om te kunnen reageren.

Zeuke

Inloggen

31 juli 2010