Forum » Flitz Forum
Flitz Stelling Januari 2010

Kom maar op met die reacties
Een klassieke JOP, een hutje zoals die vroeger stond waar nu gemeentehuis staat...heeft ook meer nadelen dan voordelen.
- Vandalisme
- relatief kleine groep jongeren dat er om vraagt
- sociale controle
- Vriendschapsbanden aanhalen kun je ook bij een vereniging of via de populaire netwerk sites.
Belangrijker is dat ze eens die skatebaan ergens gaan plaatsen en daar een overkapping regelen o.i.d. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat na bijna 6 jaar daar geen begrip voor getoond hoeft te worden...wat de oorzaken ook zijn.
Die Jeu de ballen club bij de leste gulde heeft ook een hutje!!!
Ik snap dat ze langer dan mij op aarde rondlopen, maar het moet wel van twee kanten komen.
- Bij de IKEA worstelen om een tweede kopje gratis koffie
- De trein proberen in te stappen terwijl er nog mensen uit aan het stappen zijn
- Rijden kunnen ze niet
- Voorkruipen bij de kassa omdat ze maar een paar dingen hebben (normaal vraag je dat)
- Bij de bioscoop met een groep van 20 personen pas bij de kassa iedereen apart af laten rekenen, op het einde pas aangeven dat er 3 mensen niet op kwamen dagen en vervolgens ook nog 1 voor 1 een uitrijkaart aanvragen en betalen... en het dan gek vinden dat de mensen achter hun geirriteerd reageren...
en er is vast meer, maar dit schiet me zo even te binnen
De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...
Oudere mensen mogen niet naar de Ikea met de trein, en ook niet winkeln en niet naar de bios!
De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...
Nja, mijn opmerking was nog meer uit de tijd dat ik nog naar school moest
Toen reden er nog fijn korte stoptreinen die eigenlijk altijd stampvol zaten.
zo zal het ook wel met de skatebaan gaan, nog 5 jaar wachten en dan kraait niemand er meer na. Probleem opgelost.
je kunt ook blablabla -edit-
Reageer!
Log in om te kunnen reageren.